26 mei 2009

Stilte

Ik ben een ambitieus mens, maar lui. Soms wellen in mij grootse ideeën op, of niet eens grootse, soms zelfs hele bescheiden, bijvoorbeeld het digitaal inplakken van de vakantiefoto's, maar nog nauwelijks heb ik het bedacht of er wellen allerlei bezwaren op. Er moeten nog boodschappen gedaan worden, of de hond moet uit, of de batterij van het fototoestel is leeg, of de kinderen moeten hockeyen. En voor je het weet is er een jaar verstreken. Maar nu zijn ze dan toch echt te bezichtigen. Op picasaweb:
http://picasaweb.google.com/Thijs59/Zomervakantie2008#
Natuurlijk ben ik te lui geweest om een selectie te maken. Hieronder toch een kleine keuze. Let wel, we hebben het nu over 2008.





4 opmerkingen:

Bea zei

Hieronder toch een kleine keuze
Wat is hieronder? Waar zijn nu al die foto's?

Stephan zei

Ja precies. Mis ik iets of mist er iets? (Hee, dat rijmt!)

Thijs zei

Ja, het was een test. Die dus duidelijk mislukt is.
Kijk hier voor alle foto's.

http://picasaweb.google.com/Thijs59/Zomervakantie2008#

Bea zei

Mooie foto's ik wil meteen op reis.
Gelukkig ga ik over 2,5 week weer naar Singapore.